Pit Bull Chat Forum

Welcome to Pit Bull Chat!

We are a diverse group of Pit Bull enthusiasts devoted to the preservation of the American Pit Bull Terrier.

Our educational and informational discussion forum about the American Pit Bull Terrier and all other bull breeds is a venue for members to discuss topics, share ideas and come together with the common goal to preserve and promote our canine breed of choice.

Here you will find discussions on topics concerning health, training, events, rescue, breed specific legislation and history. We are the premier forum for America’s dog, The American Pit Bull Terrier.

We welcome you and invite you to join our family.

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us

  • Welcome back!

    We decided to spruce things up and fix some things under the hood. If you notice any issues, feel free to contact us as we're sure there are a few things here or there that we might have missed in our upgrade.

What do u think about this kennel

Status
Not open for further replies.

G-X

Big Dog
So i got me a all blue puppy this weekend from a buddy of mine and i was looking for puppy names i came across this kennel that says home of the rare blue pit.
all i could think of when i seen is was like WTF blues are not rare at all when i see stuff like that i think this guy is just tryin to make a dollar and it pisses me off whats bad is the site says it was started by rapper big boi from outcast you would figure with the money he has the kennel wouldnt have to lie about having rare blue pits. so i emailed the guy told him blues are not rare and he is hurting our breed with stuff like that he replyed with all sorts of vulgarities guess i touched a nerve i may be wrong about being mad but stuff like that i dont like you shouldnt have to lie to sell a 3,500 dollar dog o well tell me what yall think.
http://pitfallkennels.com/
 

Arthree510

Little Dog
Well it is a fact that Blue's arent rare. But for him, its all about size and looks meaning its all about business and money for that kennel. It is pretty much hurting the reputation of the breed but what can you do? No offense but to that kennel, You're an interference to their business saying stuff like that to them. Thats like walking up to a drug dealer on the streets and telling them thats bad for the community, youll get popped point blank brah.
 

Athena'smom

Little Dog
Blue bullies are not uncommon at all, infact there are so many people breeding them because they think they can make a quick buck off of them.
BTW those dogs look like Am Bullies, but maybe that's just me.
 

G-X

Big Dog
Well it is a fact that Blue's arent rare. But for him, its all about size and looks meaning its all about business and money for that kennel. It is pretty much hurting the reputation of the breed but what can you do? No offense but to that kennel, You're an interference to their business saying stuff like that to them. Thats like walking up to a drug dealer on the streets and telling them thats bad for the community, youll get popped point blank brah.
yeah i know how it is i dont care about his trash talking i can act like a child to its just hard for me to keep my mouth shut when it comes to things like that
 

Arthree510

Little Dog
yeah i know how it is i dont care about his trash talking i can act like a child to its just hard for me to keep my mouth shut when it comes to things like that

haha yeah I feel you tho man, best thing you can do, is you know go to forums like these and spread the word.
 

Obed

Good Dog
Premium Member
Rare? What does that actually mean?
If you take out the ambullys and just talk about apbt, while blue would not be rare, they would not be on every street corner either.
 

G-X

Big Dog
haha yeah I feel you tho man, best thing you can do, is you know go to forums like these and spread the word.

im a member on a few forums i thikn thats what im goin to do if it can stop just one of his cutomers then i did a good job
 

Obed

Good Dog
Premium Member
if his own web page does not stop his sales.. nothing you can do will either....
I do not like the looks of his dogs and they are not apbt, they are ambullys... but some folks like that stuff, and if that is what they want, who are we to tell them different...
I would have no problem with his venture at all, if he just called his dogs what they are and quit calling them apbt
 

G-X

Big Dog
if that is big boi from outcast wich is a group i love then hes a childish punk from the emails i have gotten back he acts like a child and i wont listen to there music no more
 
ah:? another uneducated person breeding am.bullies is what i say.lol i think its funny how they use the words sire and dam wrong too!they call all of their female dogs dams and all of their male dogs siresXDshould all female dogs be bitches and all males dogs/studs?
 

444

Big Dog
Premium Member
if that is big boi from outcast wich is a group i love then hes a childish punk from the emails i have gotten back he acts like a child and i wont listen to there music no more


It is Big Boi from Outkast.I think his brother is the one that actually handles most of the "kennels" operations though.
 
ah:? another uneducated person breeding am.bullies is what i say.lol i think its funny how they use the words sire and dam wrong too!they call all of their female dogs dams and all of their male dogs siresXDshould all female dogs be bitches and all males dogs/studs?


I'm pretty sure it's the same thing.
seems byb is prevalent around here.
 
Status
Not open for further replies.